elfayaz iyi akşamlar anneler ve anne adayları 32+5 haftalık hamileyim buhun kontorlde bebeğimin böbreğinde parlaklık çıktı doğumdan sonra düzelme şansı varmı veya sizlerin genişlerinde bu sorun çıktımı