Nergis28 Ben estetisyenim, okuyup bu işin sertifikasını almış bir insanım. Herkesin düşüncesi kendisine yaptırmak isteyen devam etmek isteyen edebilir. Ama tabikide önerilmiyor, hormonlarımız hamilelikte daha fazla ve değişik çalışmakta olduğu için kesin bir sonuç söz konusu değil. Lazer ve epilasyonda yüzde yüz sonuç alma olasığımız %80 tamamen kıl hücreleri zaten kendini yok etmez. Azaltır ve bu süreç insan yapısına göre 2-3 yıl sürer. Daha sonrasın da ise yenileyebilir eskisi kadar olmaz tek tük olur ve tekrar işlem görmek gerekebilir. Uv dediğimiz ışınlar var o ışınlar cildinize temas eden cihazdan atış yaptığımız dediğimiz ışınlardır. Hassas ve çok açık tenli hastalara bu işlem tavsiye edilmez. Çünkü bu tarz ciltler kolayca sonuç vermeyebilir. Genital bölge hariç bacak kol evet ama kendi işini düzgün yapan kurumsal olan çoğu şirketler doktor izini isterler. Yada tamamen müşteriye reddi verirler. Doğumdan sonra devam etmeniz daha sağlıklı, hem bebeğiniz için hemde hormonlarınızdan dolayı. Hangi cihazı kullandıklarını biliyor musunuz ? Yada kaç seans gidiceksiniz ?
Birde ısı ayarını takibe alın, her seans size bilgi vermeleri lazım yapılan işlemi bir kart üzerinde bu kadar ayarla girildi vs diye isteyin derim. Çünkü sizin dosyanıza onlar eklerler ona göre bölgeye atış yapılır. Kısacası , hamileler , kalp hastalıkları olanlar, şeker hastalığı olanlar , düşük yada yüksek tansiyon olan hastalar için sağlıklı değil. Çünkü en ufak bir örneği : radyasyon içerir. Genede siz bilirsiniz 😊