ozg96 Merhaba 5. Hafta kese için gittik özele gözüktü kese şükür doktorum bebek ve kalp atışı bir iki hafta sonra dedi benim devlete rendevum vardı (yani 6. Haftamda gitcektim) iptal ettiler 15 gün sonraya verdiler yani haftaya çarşamba gidicem sizce çok mu geç şuan da 7+2 yim gün içinde bulantım var basen çok yoğun nadirde olsa kusma oluyo özele gidip baktırmalımıyım yoksa haftaya çarşamba yani 8haftalık olduğumda mı gitmeliyim
3birden Saana kalmış birşey canım bende ilk gittimde 5 haftalıktı kalp atışını duymamıştım şehir dışına çıkmam gerektiği için bir dahaki gitmem 9haftayı bulmuştu sorun olmamıştı ama tabiki evimde olsaydım 2hafta sonra gider ve kalp atışını duymak isterdim🤗 hayırlısı olsun bebişin ama kendini iyi hissediyorsan haftaya da gidersin yarında gidebilirsin devlete sonuçta