Melek42 bir hafta önde olması çok önemli değil canım. Benim kız tombik yani 36 hafta 1 günlük ultrasona göre. 2900 kilosu. Beklemez dedi doktor 22 ekimi 🤓 şu an bile doğsa hiçbir problemi olmaz dedi ama ben tutuyom kızımı içimde tabi doğurmicam şimdi 🤣 sağlıklı olduktan sonda bir iki hafta önce doğması mühim değil. Allah bütün gebelere yardım etsin inşallah 🤲🏼