Nuni Hanımlar merhaba benim adetime gün 9 gün var aşırı kasık ağrım göğüslerinde hassasiyet ve genital bolgede kaşıntım var beni mahvetti 2 gün önce acile gittim idrar ve kan testi verdim.idrarda bisey çıkmadı temiz dedi dr kanda betahcg 0.66 cıktı dr gebelik yok dedi sizce artış olur mu ? Bugün gitsem yine
online_mom Nuni normalde yok demek ama zaten adetinize 9 gün var daha.doktor olsada çıkmaz falan demedımı? Bence bekleyın daha adetınıze var çünkü
madl41 Nuni çok çokkk erken benim adet günü bile negatifti 🤷♀️ Adet gününüze kadar beklemenizi öneririm ayrıca o ağrılar yumurtlama gününden bile olabilir benimde çok ağrıyordu ama sürekli adet oluyordum bence bu kadar kafaya takmayın derim biraz olaylar kendi sürecinde ilerlesin adet gününüz bi gelsin sonra kan verin🤷♀️
Aysenur29 Nuni merhaba önceliklr geçmiş olsun ama gebelik için çok erken şuanda ben adetimden 2 gün sonra kan verdim değerim 60 larda çıktı 9 gün erkenden öğrenmeniz mümkün olmayabilir,inşallah istiyor sanız vardır ama biraz beklemek lazım
Nuni online_mom dr sadece gebelik yok dedi iki gün sonra gel bakalım veya çok erken olabilir de demedi yani hiç bisey demedi sarı ve yeşil alıntım var baya ama idrar için de temiz dedi hiç bisey anlamadım
online_mom Nuni yani üşütmüşte olabılırsınız bilemedım.adetinize çok var ama bence 1 hafta daha bekleyın derim.
Nesliugur Umudunu kesmek gibi olmasın canım ama 10 değerinden altına yok diyorlar enfeksiyondan falan bazen öyle çıkabiliyor sen yine de yaklaştığın da git baktır ama cok da umut edip yıkıntı yaşama derim
Busimss Nuni bence enfeksiyon kapmışsın canım o renk akıntılar normal değil. Ayrıca 9 gün varken gebelik falan da belli olmaz sabretmelisin biraz daha.
MerveEliz Nuni çok çok erken kan vermişsin. Ben adet günümde öğrenmiştim. Biraz daha sabret. Umarım bebişin seninledir🙏🏻