Ceydabyztt Her ameliyatın tehlikeleri vardır, ama doktoruma ve hastaneye güveniyorum. Aklıma da kötü şeyler getirmiyorum. Şu ana dek 3 büyük ameliyat geçirdim. Onlardan daha zor olacağını sanmıyorum. İki kalça protezi ameliyatı geçirdim, o ameliyatlarımda bile ertesi gün kalktım koltuk değneğiyle yürüdüm. Hiç korkmayın, sağlık sorununuz yoksa normal doğumu düşünün. O an zorlanacaksınız belki ama hemen geçip gidecek.