Satiii Kızlar 34+1 olduk bugün. belki saçma gelecek dün gece göbeğimden anlık olarak çıt diye ses geldiğini duydum etrafımda o sesi verecek bişey yoktu babam öyle geldi heralde dedim. Sonra sabah da aynı sesi farklı zamanlarda 2 kere duydum yine resmen göbeğimin içinden geliyor. Oğlumun hareketli olduğu zamanlarda oluyor. Böyle tuşlu telefonun tuşuna basar gibi çıt diye. Başına gelen yada böyle bişey duyan var mı çok merak ettim
Yigido Satiii ya bende uyurken kendimi saga sola çevirirken duyuyordum sonra dedim belki benden geliyor diye ama resmen karnimdan geliyor bazen korkuyorum acaba kemiklerine mi zarar veriyorum diye
NaileK Ben 36+2 bende duydum bir çok kez 30lara gelince öyle oldu ya bebek eklemleri yada seninkilerden galiba bend e anlayamadım ama anormal değil çok kişiden duydum😂