Semanurakyel Kızlar merhaba ben bugun 22+3deyim ama kızımı pek hissetmiyorum hareketini vesaire herkes bu haftalarda artık net hissetmen gerekiyor diyor şüphede kaldım bazen hissediyor gibi oluyorum ama çözemiyorum 🙄 Sizde durumlar nasıl
ilminur_ufuk Semanurakyel benimde 22 oldum bazen hissediyorum bazen hissedemiyorum genelde uzanıp dinlediğimde hissediyorum ve karnım tokken ☺️
Zade Semanurakyel Burada okuduğum kadarıyla sanırım kilolu hamilelrr biraz geç hissediyor bebeklerinin hareketlerini :/ Siz ama yine de Dr nuza danışın derim hala hissedemediğinşzi belirtin bence ..
YDE Semanurakyel doktorlar 24.haftaya kadar hissetmemeni normal sayıyorlar korkmana gerek yok. Bende 22+1 deyim baya pıt pıt hissediyorum arkadaşım hiç hissetmiyordu mesela aynı haftada. Kiloyla da ilgili biraz
Semanurakyel Elifyagiz yani ben daha bu zamana kadar tam anlamıyla hiç hissetmedim işin açığı 😥 hiissedip hissetmediğimi bi türlü anlayamadım ama herkes illaki hissedersin diyor çözemiyorum. Kiloluyum göbeğim vardı yani acaba diyorum ondan mı net hissetmiyorum
Semanurakyel ilminur_ufuk bende yatıyorum sessiz ortam olustuyırum elimi karnıma koyup bekliyorum ama yok net bişi hissedemiyorum
Nesliugur Semanurakyel canım ben 21 haftaya daha yeni girdim 1 hafta önce kalp atışı gibi hissediyordum 2 3 gündür hafif vurma gibi hissediyorum daha tam hissedemeyiz zaten kendini dinlendirip ellerini biraz ayırma karnından hissedeceğine eminim
Suhedaa Semanurakyel kilolu insanlar daha gec hissedermis canim kotu dusunme illaki hissediceksin ilerleyen haftalarda herkes erksn hissedicek diye bisi yok 🌸
ilminur_ufuk Semanurakyel kız bebişler biraz daha nazlı oluyor benimki kız biraz tembel 😄 birde kiloluysan oda etki eder bende kiloluyum ama canını sıkma 24 ten sonra artk net hissedilmeliymiş
Zeynepegee Ya zaten öyle çok sert bişey olmuyor ki dokunup çekiyor biyerlerini sen dalgalanma hissediyorsun sadece
Semanurakyel Zeynepegee arada öyle bi dalgalanma oluyor evet ama sanki sonra bana mı öyle geldi diyorum acaba
Semanurakyel Zade bende ona bağladım bebek napsın yağ tabakalarını geçip kendini bana hissettiremiyordur diyip kendimi avutuyorum 😥😂
Zeyzeykrt Sık yapmayın ama sırt üstü yattiginizda da mi tepki vermiyor bebekler için en rahatsız pozisyon bu haftalarda
tugceaslan Merhabalarr 22.haftadan selamlar herkese☺️ Hareketlerini çok net hissediyorum artık oğluşum kıpır kıpır ☺️ Mide yanması ve bel ağrısı var bende de sizde durumlar nasıl ☺️
Semanurakyel tugceaslan valla benim kız nazlı herhalde mide yanmam çok nadir ama bel ağrısı zulum gibi fıtığım var bide 😥🙄🤭
tugceaslan Semanurakyel geceleri mide yanması çok oluyorum bende kalkıp evi turluyorum öyle tekrar yatıyorum ☺️ Benim bir arkadaşım var onunda kızı olucak o da geç hissetti bebeğini kızlar biraz daha nazlı oluyorlar 👶