Kerem_alyadua Kızlar 35+5haftalık hamileyim bugn son izlemim vardı saglık ocagnda kap atıslarını dinledik cok hızlı dedi ebe bende markete falan gitmiştm öyle gittm oraya dinlen dedi bana ama nst de öyle hızlı cıkıyordu zaten bişy olsa derdi herhalde dimi içime kurt düştü biranda bebek güzl hareket ediyor
Kerem_alyadua Zade bilmiyorm söylemedi yoruldun herhalde dinlen dedi bende duydum zaten gümbür gümbür atıyordu yani hani nstde bebek hareket ederken kalp atısı artarya onun gibiydi
Zade Kerem_alyadua Bebeklerin kalp atımları 120 ile 160 arası normal kabul ediliyor alt ve üstüne çıktığında aksi bişey düşünülebilir .. Ama sizin değeri bilmediğim için yorum yapamıyorum maalesef 🤷🏼♀️
Kerem_alyadua Zade keske sorsaydım ama ebe sorun yok dinlen dedi sadece aklıma takıldı ben nstye girdiğimde 170den fazla bile oluyor