ftscebeci71 benimde hamileliğin son zamanları ve Doğumdan sonra ki 15 gün devam etti. Herseyi denedim zeytinyağı başka yağlar bephantol. Geçmedi bi türlü gerilip Çatladıgı için oluyormus. Ben çok kötüydüm sinir krizi geçiriyordum artık o kadar çok kaşınıyordu ki. Bebeğim iriydi biraz dr m bebek artık çıkmak istiyo iyice gerilmiş bebek iyi gözüküyor istersen alalım dedi kabul ettim. 37+5 günlükken sezaryen oldum. Doğumdan sonra da geçmedi. Tek doz avil iğne yaptılar ve çok şükür o zaman bitti