2annesi
Merhaba arkadaşlar Allah nasip ederse ikiz kızlarım olcak isim öneriniz var mıdır acaba ?
Eylül Mila düşündük ama diğerini bulamıyoruz fikirleriniz var mıdır acaba ?
Melike35
arzu_glyprk
Busimss
Bebegimm_20
2annesi hira/mira
Lina/liya
Eylül/nisan
Gizemsanal
Ben duru ve derin koyucam insallah
3birden
İlkim ve ikra
ZehraAlbayrak
Yeliz deniz😊
Gamzekacanlar
Kumsal ada 😌
Cansubuke
Benim hoşuna giden bazı kız isimleri var
Arven,gece
Henna,Enka
Su,toprak
Derin,deniz
Aden,alya
Ilgın ,olga
2annesi
Duru-Berrak düşündüm bende çok kararsız kaldık 😊🤔
Kbrbydkk
Deren-derin, öykü-masal olabilir bence😙
BernA11