Semrasem gözünüz aydın sağlıcakla büyütün ben de normal dogumdan korkuyorum daha 12+5 günlük hamileyim ama aklimda doğum var hep ekim ayında evlendim ve biz de sıkıntılar yasadik aylarca ilişkiye giremedik canim yanıyordu kafayı yeme noktasina gelmistim sonra ramazan başlarında özel bi doktora sosyal medyadan ulastim o kadar iyi bir insandi ki maddi durumumuz yok dedim sen gel sadece hastane ücreti ver ben tedaviden almam psiloljikse bile sorunun dedi gittik esimle aglaya aglaya sureci anlattim beni muayene etti hala kız oglan kızdım ağladım ama meğerse sorunumz psikoljikten ziyade biyolojikmis vajinam o kadar darmış ki biyolojikmen bir parmak ucu kadar anca o zamanlar gizliden ameliyat oldum ameliyattan sonra da başarıya ulasmak biraz oldu bayram gibi bi yerde her sey rayina oturdu sonrasinda ben hemen Çocuk istedim bozulan Psikoljim düzelsin bize iyi gelsin diye şu an hamileliğim bana mucize gibi geliyor ama yaşadığım şeylerden mi bilmm korkuyorum hep doğumdan esimle severek evlendim yilarca konuştuk üniversite arkadasimdi zaten evlenince böyle bir sorun yasayacagim aklima bile gelmezdi simdi her sey yolunda cok şükür bin şükür