Mrvkdr05 9 haftalık hamileyim gece kemik ağrısı baş ağrısı ve üşüme yaşadım sabah doktora gittim kanımda yüksek derecede enfeksiyon çıktı tek tedavisi antibiyotikmiş yoksa bebeğe geçebilirmiş enfeksiyon anbiyotik daha az zarar verebilirmiş başına gelen varmı antibiyotik kullanan varmı 😟😟
Bserappp Mrvkdr05 20. Haftamda aynı durumu yaşadım bende kullandım antibiyotik Bi sıkıntı Yok şuan 28+3 oldum