Yenianne26 Kızlar merhaba ultrason da herhangi bir sıkıntı yok şükür 4 lü tarama için kan verdik sonuçlar 1 hafta içinde çıkar dediler ama meraktayım yaptıranlar var mı aranızda
Karakirazsibel Ben yaptırmadım 2 li sonucu iyi gelmişti doktorum 3 lü ve 4 lüyü istemedi gerek görmedi
dilekcy1644 Tamda bende post açıcaktım konuyla ilgili ya bu 2li 3lü 4lü neye göre yapılıyor ikiliyi anladım ama diğerleri ney için risk varsa daha da bi üstü 3 sonra 4 mü yoksa onlar fsrklı bişey için mi ben aralarındaki farkı ve neden yaptırıldığını anlayamadım
Karakirazsibel İkili de bir sıkıntı çıkarsa 3 ve 4 lüyü yaptırıyor doktorlar ama bazı doktorlar para içinde yapıyor bence benim doktorum gerek görmedi riskin çok altında diye