Mervealya18 kızlar 39+4 ve 1 cm açılma dahi olmamıs artık pskolojım bozuldu geceleri doğurduğumu görüyorm uyanıyorm bebek yok doktorumuzla sezeryan için anlaştık spinal düşünüyorum hayırlısı olur inşallah
Asu20 Hayırlısı olsun ınsallah. Benım de persembe gunu sezeryan. Güzel dogumlar olsun hepimiz için 🙏🤗💓