Kizilicee ben 33 haftamın içindeyim. 16da cinsiyet kesinleşince alışverişe başladım 2-3 ayda 25. haftamıza kadar odası dahil herşeyi aldım. 31 haftalıkkende yıkayıp üyüleyip cantayı hazırladım. İyikide öyle yapmışım. Çünkü insan hergün dahada agırlasıyo zor oluyo. Hem son 2 ay para harcamıyım hemde kendimi yormıyım diye öyle yaptım. Ve hep internetten uygun yerlerden aldım, indirimleri hep takip ettim. Ben alcaklarımı cok nadir dısardan cıkıp aldm. Umarım yardımcı olabilmişimdir 🤗🙏