Zezu Selamlar sevgili anne adayları ☺️ Ben 22 haftalık hamileyim ve artık hareket etmeyi sıklaştırıp, bol yürüyüşlerle kolay bir doğuma hazırlanmak istiyorum. Yalnız başına da yürümek sıkıcı ve sürdürülebilir olmuyor malesef pek 🙄 İstanbulda anadolu yakasında olup da benim gibi düşünenler ile birlikte ortak güzel bir sahil kenarı falan kararlaştırıp yürüyüş grubu oluştursak diyorum, siz ne dersiniz ?? ☺️☺️
Zezu Zeynep_1 Zeytin7 Üsküdar da olur, kadıköy de olur benim için ortak bir yer ayarlayabilirsek hepbirlikte güzel olur☺️
Emineemre Yenidoğan dörtyol sokak aralarında yürüyüş alanı sadece belediyenin orda var diye orası uzak geliyo
Zezu Emineemre hmm anladım o zaman hepbirlkte kadıköy yada bostancı sahile gidebiliriz bence. @Zeynep_1 @Zeytin7 ne dersiniz ?
Zeytin7 Emineemre aynen bende de var ;) hatta arada piknik gibi bile yapabiliriz bende olayı büyüttüm ama 😂🙈
Emineemre Zeytin7 olabilir neden olmasın kahvaltıyı orda yapıp yürüyüş yapılabişir temiz hava gibi varmı
Zeytin7 Emineemre evet havalar da iyiyken yapabiliriz bi plan yapalım o zaman herkes gelsin konuşmaya katıldığında konuşalım
Emineemre Zeytin7 bence ınstagramda grup kurulabilir yada whatsapta biz burdan sancaktepedeki bi kaç hamile arkaşla grup kurduk ınstagram üzerinden numara paylaşarak
Zeytin7 Emineemre beni de ekleyebilirsiniz ama sürekli Sancaktepe’ye yürüyüş yapmazsınız değil mi 🙈😂 bana bayağı uzak çünkü
Emineemre Zeytin7 orası yürüyüş grubu değiş ama tanışmak için buluşucaz ben gelirim sana doğru yürüyüş için eminekaboglukosif ınstagram adresim