Eagle564 canım ben ikinci el almayı düşünüyorum. Çünkü yeni doğan için olanlar zaten en fazla 8-9 ay kullanılabiliyor. Sonra daha büyük yaşa geçiliyor. İnternette satilanlar da bu yüzden 1 yıl bile kullanilmamis yepyeni ürünler oluyor yeni doğan için. Benim için çarpışma testleri önemli açıkçası. Bebek arabalarının verdiği şeylerin ne kadar güvenli olduğu hangi testlerden geçtiği belli değil. Oto koltuğun mantığı zaten bebeğin güvenligi için olması. Maxi cosi'nin cabriofix modeli ADAC çarpışma testlerinden iyi puan almış bir model. Sıfırı 800 lira civarı ama ikinci elde 200 liraya bulunuyor 0-1 yaş arası modelleri. Bu modele uyumlu, monte edilebilen bir bebek arabası olan maclaren techno'lar da hem doğumdan itibaren kullanılıyor hem de 6.5 kilo ağırlığında, çok kullanışlı bir baston araba. Bebek arabası tercihim de bu oldu benim.