-Nur- canım bende bu hastaneye gidiyorum 2. Gidişim olacak. Pek bilgi sahibi değilim ama bildiklerimi paylaşayım. Odaları tek kişilik demişlerdi sancı odaları da öyle. Refakatçi de alıyorlar ama bayan sanırım. Doğum yapan arkadaşlar yazarsa en azından bilmediklerimizi de öğreniriz 🥰