Ecemsbaby ben yüz yıkama jeli olarak sheseido waso kullandım baska bısey kullanmadım sampuanda yves rocher den bıtkısel içerikli aldım. Tabı makyaj yaptım calısırken oje de 6. Ayrdan snra bı kac kere surdum ama onemli olan aseton kullanmamakmış asetonsuz oje cıkarıcılar var onlara bakabılırsın