elf0 Benim arkadaşım yaptı sezeryan farabide 41. Haftayı doldurmuştu artık günü geçince aldılar. Tek kişilik değil odalar farabide kalabalıkmış diye biliyorum 2-3 diye. Tabi emin değilim yine sorarım söylemişti ama..
ben normal doğum beklemiyorum. Sezeryan gözüküyor şuan o yüzden tuzla devlet çok övülmüş diğer postları okudumda ondan sordum. Fatih devlette tek ve iki kişilik var. Bu arada ebeleri de çok iyi davranıyor aklın kalmasın :) Fatihin tek sorunu gece almıyorlar. Gündüzde 4 5 e kadar normal doğumun gerçekleşmesi gerek o şekilde alıyorlar. Ben oraya gide gele görüyorum herkes çok memnun. Bende memnunum açıkçası :)