Essraanil Merhaba arkadaşlar bugün kontrole gittiğimde bebeğe giden kan akışımda yavaşlama olduğunu bunun da ileride gelişimini yavaşlatabileceğini söyledi doktorum.bu yüzden kan sulandırıcı iğne ve aspirin verdi..1.5 hafta da geriden geliyor haftası..çok fazla endişelendim :( böyle olup düzelen varmı aranıZda acaba ?
tgb123 Essraanil benim ki ikiz ,bebekler iyi beslenmesi için hamileliğin başından beri kullanıyorum gelişimleri iyi.düzenli kullanırsan faydasını görürsün inşaAllah
Sabo3896 Essraanil 34 haftaligiz banada verdi aynı şeyleri söyledi ama sağlığı iyi çok şükür korkma Allah büyük 😊
Essraanil tgb123 öylemii canım biraz endişelendim kan dolaşımı iyi değil deyince inşallah iyi gelir 🤲🏻