Merhaba arkadaşlar. 28. Haftadayım. B12 değerlerim normalin çok altında çıktı. Bu yüzden doktorum bu ilacı kullanmamı söyledi. Reçeteyi okusuğumda hamileyseniz kullanmayın yazıyor 😑 çok ikilemde kaldım. AranıZda kullanan var mı? Bilgi verebilir mi? Zararı olur mu ?😞😞