Edanurrr Selam kızlar ben 18 haftalık hamileyim bebeğimizi erkek hissediyorduk ama bizim cadı bize sürpriz yaptı🥰 yavaştan isim araştırmalarına başladık ama henüz karar veremedik. Bir tek Zeynep’e sıcak bakıyoruz ama daha hoşumuza giden bir isim olur mu merak ettik. Sizin önerileriniz neler?? Çok çok farklı isimler düşünmüyoruz ve tek isim koymak istiyoruz önerilerinizi bekliyorum
Esramstfa Edanurrr bade bende istedim ama anlamı şarap içki diye vazgeçtim sare olacak inşallah katıksız temiz demek
Edanurrr @Gizemabc yaa ben de çok beğeniyorum gökçe veya gökçen ama eşimi zeynepten vazgeçirecek bir isim olamadı maalesef 😂
yasegazi Edanurrr En güzel isim Zeynep❤️ Eşimi ikna edebilsem ben de Zeynep istiyordum ama eşim Ela istiyor ben de ondan vazgeçiremiyorum😊 sağlıkla gelsin adlarıyla yaşasın kuzucuklar😇