ilaygiz bir de korkulacak bir şey yok kendinizi önce psikolojik olarak hazır hissetmeye çalışın. Olumsuz başlarsanız tedavi süreci zor olur sizin için. Herkesin dünyadaki imtihanı başka, bizlerinki buysa da çok şükür rabbim dermansız dert vermemiş tedavi yöntemleri çok fazla. Olumlu olun pozitif düşünün, maddi manevi zorlayıcı bi süreçten geçeceksiniz ama sonunun güzel olacağına inanarak devam ederseniz her şey daha güzel olur. Ben tedavi sırasında kaç iğne kaç ilaç kullandım işlemler esnasında ne acılar ne sıkıntılar çektim hatırlamıyorum bile inanın. Yaşarken her şey çok zordu ama siz elinizden geleni yapın tevekkül edin, inşallah rabbim de gönlünüze göre versin 🙏🏻💕