defne55 devlet hastanesinde takibimi yapıyorum bn ve ikili test devlet hastanesinde olmuyor doktoruma sordum eğitim araştrma hastanesinde periontologa sıra alıp gitmem gerktiğini söyledi sorun şu e nabızdan randevu alırken uyarı verdi kadın doğum doktoru tarafından sisteme takipli hasta olarak kayıt edilmek gerekiyormuş sonra tekrar deneyince randevu aldım ama doğru mu oldu emin değilim yarın inşallah sağlık ocağında cevabını bulurum hemn yazarım buraya da