Asabyet Raporlar haftalık verildiği için çalışabilir raporu aldığın güne denk gelecek şekilde 37. Haftanda çalışamaz raporu alıp muhasebeye veriyorsun canım. Öncesinde de rapor alabilirsin ama önemli olan haftanın hangi günü almışsan o gün alman gerektiği.