Minikkuzuma
Bayanlar merhabalar 32 haftalık hamileyim dün acile gittim son aylar olduğu için müdahale etmediler sadece pastil verdiler bol bol sıcak su limon iç dedi eve geldim sabaha kadar acı çektim karnımda sancı oldu hiç uyumadım çocuk gibi inledim 😔 benim korkum acaba bebeğime birşey olmuşmudur? Etkilenmişmidir çok korkuyorum elimden geldiğince çok vitamin aldım ama aklım hep bebeğimde