Derya20 Merhaba arkadaşlar amniyosentez sıvı aldıran var mı ? Acaba varsa eğer görüşlerinizi alabilir miyim ? lütfen
Esrase Evet ben aldırdım ama amniyosentez için değil suyum fazla olduğu için Doğum başlamıştı azaltmak için 1 litre kadar suyumu çektiler cnm pazartesi sanırım tekrar yapılacak işlem hayırdır ne soracaktın
Derya20 Esrase Pazartesi günü benden de sıvı alınacak yaptıranlar varsa bilgi sahibi olayım dedim korkup stres yapmayım diye teşekkür ederim 🤗
Derya20 [bilinmeyen] benim toxoplasma ıgG ve ıgM pozitif çıktı toxoplasma avidite değeri de yüksek çıktı şu anda 20 haftalık hamileyim kanda belli olmuyo dedi doktor sıvı alınırsa bebek için risk durumuna bakılacak dedi
Esrase Derya20 korkulacak birşey değil biraz acıyor ilk iğne girerken ama sonrası sıkıntı olmuyor aç git mutlaka daha rahat edersin geçmiş olsun cnm
Derya20 [bilinmeyen] amin canım inşallah 😘 hayırlısıyla sonucumu da alırsam tedirginlik gidecek inşallah