Kimya Merhaba arkadaşlar, normal bir gebelikte miladında mı doğuyor genellikle. Ben yalnız yaşıyorum 36+1 haftalık olduk doğumum 39 hastalıktan sonra olacak. Annem gelecek doğumuma .Erken gelir mi bebiş. 38.ci haftamda çağırmayı düşünüyorum. Erken gelir diye endişe etmeye başladım. Annem 1000km uzaktan gelecek. Normal gebelikler miladında mı doğar?
Bdjd Baldizimda her sey normaldi sezaryan gununden bir kac hafta once gelmisdi bebekleri suyu falan gelmisdi
Semooshh Erken doğumluğu kalmamış maşallah büyümüş baya risklede olmasa nezaman geleceği belli olmaz ama 38i rahat görürsün, 37sonuna doğru çağır istersen