Because Merhaba arkadaşlar uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim .bugün doktora gittim kesem tam oluşmamış normalmi çok az oluşma varmış .inş dış gebelik veya düşük olmaz .bilgisi olan beni aydınlatsın lütfen.tahlil verdim öğleden sonra çıkacak.bekleyemedim.sormak istedim
Because AntisosyalKelebek ay çok sağolun adetim 3 gün geçikmişti 190 çıktı hcg.sizce iyi mi bilginiz varmı
Semooshh Biraz daha bekle canım daha erken. Erkenden öğrenmek buyüzden pek iyi değil, evham çok, erkenden başlamış oluyor içini, ferah tut herşey güzel olucak🥰
Gakansu Benimde gözükmemişti kan testi yap demişti bir daha ben yaptırmadım 1 hafta daha bekledim 6. Haftada gözüktü canım
Alpirem Kişiye göre değişiyor ama 6 haftaya kadar bekle ve sol tarafına yatmaya çalış gebeliğinin gelişimi için