hamis_19 Sevgili hamişler ve annişler 😊 oğluşuma isim seçmekte karar veremiyorum yaa gelin hep birlikte bakalım yardımcı olun😂 Seçeneklerim de "Yiğit ve Atakan var ama Atakanın anlamı pek hoş değil 😁😁 Çok isim buldum ama ağırlıklı olan bunlar😊😊
imgonca hamis_19 bana bazı erkek isimleri çok yaramaz oluyormuş gibi geliyor şahsen yiğit, mert, poyraZ, rüzgar aklıma ilk gelenler bu isimli çocuklar çok yaramaz oluyor sanki 😊 Atakan ne demekmiş anlamı güzel değil demişsiniz ama
Didi6 hamis_19 Atakan'ın öyle bir anlamı olduğunu zannetmiyorum. Ata & kan. Ata soyundan gelen gibi bir anlam çıkmalı.
Pantone hamis_19 Benim kuzenim oğluna Yiğithan koydu. Bence Yiğit ismi güzel yine senin tercihin güzel anne ☺️ Bizde Allah izin verirse oğluşuma Yusuf adını koyduk.
hamis_19 Pantone adıyla yaşasın inşallah canım benim🤲🏻😊 Yiğit çok ağır basıyor ama ne bilim yaa karar vermek çok zormuş 😁
Pantone hamis_19 hayırlı evlat olsunlar inşallah. Benim eşim kendi adını koydu çocuğa 😀 ben pek karışmadım hep dua ediyorum bunca sancıya acıya uykusuzluğa hayırlı bir evlat olsun diye. Yusuf ismi de ağır ama dinimizde var o yüzden.
hamis_19 Pantone aa kendi adını mı koydu 🙄 garip olmuyor mu ya benimki de geçenler de söyledi benim adımı koysak mi acaba diye 😂😂