Ezgievrenn Kızlar hamilelikte kızılcık suyu içilebilir mi. Hamile olduğumu öğrenmeden önce idrar yolu enfeksiyonum vardı. Antibiyotik alerjim var içermiyorum bende kızılcık içmiştim iyi gelmişti. Sonra hamile olduğumj öğrendim şuan betam güzel artıyor inş bi sağlık durumu bozukluğu yoktur. Ben enfeksiyon dan tekrar korktuğum için yeniden içmek istiyorum bi zararı olur mu acaba?
Superfreshlerim Ezgievrenn 20+1 im her sabah içiyorum, kızılcık, böğürtlen dönüşümlü yapıyorum kahvaltıda çay yerine onu tüketiyorum
ekara Ezgievrenn bence ilk haftalar için tedbir amaçlı küçük bir miktar ye. Sonrasında da arada sırada suyunu içebilirsin ama bence hergün içme. Doktorlar meyvelerin suyunun şekeri çok arttırdığını posasız olduğu için istemiyolar
Hll Ezgievrenn canm içilir. Ben cok arastrdm bunu doktorumlada konustum. Kendin yapacaksn ama. Enfeksiyon,bebegin gelisimi,kaybettigin enerji,kan,vitamin bi cok faydası var☺️Saglicakla al bebegini kucagna.
Umran_ Ezgievrenn benim doktorum özellikle öneriyor kızılcık suyunu içindeki c vitamininden dolayı mutlaka için diyor
Ezgievrenn Superfreshlerim zaten en fazla 1 hafta içiyorum 1kg ancak okdr gidiyor. sonra tadıda ağırlaşıyor. ama sizden duydum içim rahatladı biraz daha içsem bişey olmaz heralde :)
Superfreshlerim Ezgievrenn aynen canım bende 1 hafta onu içiyorum, 1 hafta erik, 1 hafta böğürtlen ne denk gelirse☺️ Sabah 1 su bardağı yetiyor
ylzzz Çok faydalı. Antibiyotik kullanmaktansa enfeksiyon olmaktansa iç.dondurucuya da at hamilelik demek sistit demek kaçış yok 😃
Ezgievrenn Superfreshlerim ylzzz benim gibi doğal yöntemleri seçenleri gördüm mutlu oldum :) hepinize çok teşekkürler
Superfreshlerim Ezgievrenn insan başka birşeye güvenemiyor, bunlar bile ilaçlıdır diye önce karbonatlı ya da sirkeli suda bekletiyorum sonra tekrar yıkayıp kaynatıyorum☺️Şifa olsun bebişlerimize🥰