Verdamm Arkadaşlar doğumdan önce göğüs pompası almaya karar verdim. İlk hamileliğim olduğu için tecrübesizim hangi markanın hangi modelini tavsiye edersiniz? İnternette yorumları okudum ama karar veremedim.Kullanan anneler yardımcı olur musunuz?
BuluttSecil Verdamm kesinlikle lansinoh kullananlar çok memnun ben de ondan alacagım avent hakkında birkaç tane de olsa olumsuz yorum var ama lansinoh için hiç yok
nilly Verdamm çalışmıyorsan wee baby manuel alabilirsin. Ben memnunum. Çalışıyorsan elektirikli daha kolay hızlı
Reparista Verdamm bende baya araştırmıştım tercihimmlansinoh çiftli elektrikliden yana oldu birde philips var ama fiyat farkı baya olduğu için lansinoh aldım
Verdamm Gzmavci ikisi bir arada olanla arasındaki farkı biliyor musun? İnternette onunla ilgili daha fazla olumlu yorum var
Verdamm Sdnurr avent güzel bir marka ama internette olumsuz yorum sayısı baya fazlaydı o yüzden emin olamadım
Verdamm nilly manuel olanların yavaş ve bir süreden sonra yorucu hale geldiğini okudum. Manuel olanın Fiyatı uygun olsa da elektrikli daha pratik
Sdnurr Verdamm ablam kullandı çevremde kullananlara sordum hepsi avent dedi lansinoh un çıkmış yeni onu soruyorum kimse yorum yapamıyor bende avent alıcam biraz daha araştırın isterseniz
N_e_s_e Verdamm wee baby nin sadece pompasını kullanıyorum oğlum hastaneden çıkana kadar ve tesadüf bı şekilde keşfettim pompayı bı kere sıkıp bırakınca süt kendiligin pıt pıt damlıyor ben hiç yorulmadim bu sekilde
Nur1991 Verdamm Bende avent aldım dün indirimdeydi evde denedim çekim gücü baya iyiydi ama bakalım doğumdan sonra deneyeceğiz
Bellabells Verdamm çok araştırdım nette yorumları falan okudum. Mamajoo tekli elektrikli aldım.daha kullanmadım.inşallah memnun kalırım.
Nur1991 Verdamm babaymall den aldım joker de filan 550 civarı galiba 399 TL ye aldım yanında 5 li süt saklama kabı hediyeydi birde kaydol kazan programindan istediğin ürün seçiyorsun oda hediye bende 25 li süt saklama poşeti aldım