Kızlar bugün 40 haftaya girdik salı günü nişanım geldi bugün artan kanamalarım yüzünden ontrole geldim 3 cm açıklık ve kanama ile doktorum çıkışını vermem hafif hafif suni sancı vereceğim sabaha kadar dedi gece kendi doktorum yok suniyi yavaş verin sabah kendi doktorumda doğurmak istiyorum dedim şimdilik hafif olduğu için sancım çok yok.kızlar dua istiyorum sizden sağlıcakla kızımı tek avazda kucağıma alayım inşallah 🤲🏻