Nurrrr44
Merhaba hepinize iyi günler ben 2 yillik evliyim 3 defa dusuk yaptim ben kan pıhtılaşmasi varms ve protein s cok düşükmüş. Ilk yilimda uc dfa ard arda dusuk yasadim yalniz yaklasik 11 aydır normal yolla gebe kalamiyorum. Kan pıhtılaşmasi hamile kalmaya engel degil aslında ilerlemesine engel oluyomus hamile kalirsam hergun igne kullanmam gerekir benim gibi aynı durumda olan varsa beni yonlendirebilirmi asilama yapmayi düşünüyorum normal yolla 3 dfa oldu bu dfa olmuyo sizce napmam gerekir yardımcı olursaniz Cook mutlu olurum 🙏🙏