aabulutt İlk kızımızın adı Lavinya, ikinci kızımız için uygun isim önerisi olanlar yazarsa çok seviniriz 🙏☺️
mervebkb aabulutt Elizya ismi geldi aklıma, anlamı Ege Denizi’nde yaşadığına inanılan bir denizkızı 🧜🏻♀️
Berfubasyigit Benimde bi kızım olucak. İsmi de Hazal olucak inşallah ❤ Ama şuan Turna isminide cok seviyorum belki 2. Ye nasip 😊