Makbus evet aldim :) ama sezeryan olduğum için 1 ay sonunda ancak kullanabildim çok iyi sıkıyor memnun kaldım ama göğüs altından kıvrılıp aşağı iniyor yada göbeğin alt kismindan yukari kivriliyordu sanirim giyilebilen sortlu ve askili korse almak daha iyi olur 10 gün falan taktim emzirdigim için de sanırım göbeğim kalmadi