Benimminikim Artık kavuşmamıza az kaldı ama benim miniklerim biraz sabırsız sancılarım oldu hastanede yattık şimdi evde yatak istirahatindeyiz sizde durumlar nasıl herkese sağlıklı doğumlar 💕