Asel--- Doğru olabilir. Çünkü tansiyon yüksek seyrettiği zaman bebek beslenemiyor maalesef. Eltim 30 haftalıkken doğum yapmış ama bebeğin kilosu 28. Haftada kalmış tansiyondan dolayı. Tabi bilmediğinden farkında değilmiş hiçbişeyin aniden 30. Haftada doğum olmuş. 37 gün küvez sonrası kavuşmuş kızına :) 2. Doğumu yaptı onda da ilk hamileliğinden dolayı tansiyon takibi yapıldı sıkı takiple 37. Haftada doğumunu yaptı. Ama çok ilaç kullandı oda tansiyon için. İnşallah sende sağlıkla kucağına alırsın. Kendi doktorunla sıkı takipte olmanda fayda var.