Fatmaahuseyin Canım ben 11-12 haftalık hamileyken babam vefat etti. Beklemediğim bir ölümdü. Babası insanın ne olursa olsun ne kadar bekleyebilirsin ki? Maddi açıdan hep diyorum ki, şu kadar borcu olsaydı da yaşasaydı, yanımızda olsaydı diyorum. Maddi şeyler için hiç kalp kırma. İnsan bugün var, yarın yok. Ben ne sinir krizleri geçirdim o dönem. Ne tartışmalar yaşadım. Allah’a şükür bebeğimin sağlığında bir problem yok. Keşke diyorum bi ekmek yeseydik ama babam yanımızda olsaydı.6 ay oldu hala çok özlüyorum. Demem o ki, eşinize bunu hissettirin. Sen yanımızda ol , ne olursa olsun herşeyin üstesinden geliriz de. Ölümden başka herşeyin bir çaresi var.