mervekucuk Günaydın kızlar yaklaşık bir hafta sonra memleketime kayseriye gelecem ve o zmn 22 haftalık olacam siz bebişinizin renkli ultrason fotosunu aldınız mı yada hangi hastane ve doktor renkli çıkarıyor söylerseniz sevinirim😊
Mervecrbg mervekucuk şuan 25 haftalığız 2 kontroldür renkli veriyo doktorum hüma hastanesi cahit gözüakça😊
mervekucuk Sabo3896 kaç haftalık olursan ol renkli ultrason çıkarıyor dimi canım 😊ben bebeğimin yüzünü görmek istiyorumda
Esuyum38 mervekucuk bebek yüzünü gösterirse veriyor doktorlar ben tekdene Ahmet Acer e gidiyorum bebeğim 30.haftadan sonra yüzünü gösterdi anca o zaman verebildi
Sabo3896 mervekucuk renkli dediğin sarı renkli değil mi öyle ise her kontrolumde veriyor yüzünü çok güzel oluyor ya yanakları eli herşeyi görüyorsun gerçek gibi 😊
mervekucuk Esuyum38 yaaa olsun gösterir inşallah bizimkide çok istiyorum olmasını hem görmek hem ilerde ona göstermek için 😊
Seda1903_ Kızlar konuyla ilgisi yok ama Kayseri’de hayat nasıl? Ben gurbetteyimde ilerde herşey oturunca hayalim Türkiye’ye dönüş yapmak. Memleketimizde Kayseri eşimle benimde
Mervecrbg Seda1903_ kayseride hayat fazlasıyla sıkıcı ve monoton ankaradan geldim ve hiç memnun değilim
mervekucuk Sabo3896 evet canım ben onu istiyorum işte benim yaşadığım yerde imkanlar kısıtlı yok o yüzden bende yumucuk yumucuk görmek istiyorum 🤩🤩
Esuyum38 mervekucuk görürsünüz ya daha haftası var yani illaki bi denk gelir bizimki 2 kere gösterdi yakalayınca 3-4 tane fotoğrafını verdi sonra göstermedi bakalım haftaya inşallah gösterir 35+5deyiz şuan 😄