Esrayildirim öncelikle geçmiş olsun.10 yıldır anksiyete ve okb hastasıyım.gebe kaldığımı öğrenince ilacımı kestim.hersey güzel gidiyordu. sonra 25.haftadan itibaren benim sıkıntılar tekrarladı.doktora gittim ilaç yazarım hamile ilken kullanan hastam var dedi ama bana ilaç yazmayalım atlatırsın dedi denedik.süreç biraz zor geçti ama bir aydan kısa sürede toparladım.bebeğimden güç aldım.bebeğime söz verdim.””ona dedim ki seni anne karnında antidepresan ile tanıştırmayacagım””...ben sözümü tuttum.simdi 39 haftalığım 3 gün sonra Doğumun var.inşallah sende önce ilaçsız savaş bu durumla elimde geleni yap eğer olmazsa kullanırsın ilaç.bebeğine odaklan ve ondan güç al geçmiş olsun🤲🏻🤲🏻🤲🏻(Son olarak bence iş insanı çok yoran birsey her türlü ben bu sıkıntıdan dolayı Doğum iznimi 32.haftada aldım iyi ki almışım çok iyi oldu toparlamam için)