Cagla22 benımde 32 de basladı. sağ kaburgam oyle batıyordu kı o haftalarda. bı kac hafta daha gecsın bak bazen yatamıyorsun o tarafa yanıyor agrı yapıyor. Dimdik oturmak Ben care olarak yastıkla desteklemeyı bulmustum ama o da bı yere kadar care oluyor.
Bı kere bebiş oraya tekme attı ıstemsız bagırdım o derece😁😁
Ama merak etme 35 in sonuna dogru azalıyor hatta hemen hemen gecıyor bebek asagı ındıgı için