Sinemtay06 Merhaba ben 33 haftalık hamileğim. Bebeğim ise son baktırdım gramı 1750 idi ama iki hafta geriden geliyor. Su eksikliği var ve aşırı derece de yeşil akıntım oluyor sizlerde de oldumu ve bu su eksiliğine ne yapmalıyım hastane de dört gün yaptım bir işe yaramadı ancak kolumu delik deşik etiler zamanında hamile oldugumu bilmeden estetik felan oldm dört aylıkmıs ozamanlqr su eksklgi belkide ondan alköl felam da almıstm.
eliff33 Sinemtay06 havuç suyunun bebeğin suyunu arttırdığını söylüyorlar deneyebilirsiniz ve zem zem suyu bulabilirsen mutlaka dene çok kişide faydası olmuş
aslimutlu1 Sinemtay06 yesil akıntı demek , enfeksiyon var demektir . Erken doguma kadar sonuclanıyor doktoruna söyle . Su eksikliği in bol su ve havuc suyu içmelisin . Rabbim evladını sana bagıslasın 🙏🏻
Babymam Sinemtay06 canım akıntım yoktu ama su azlığım ve gelişim geriliğinden dolayı 5 gün önce doğum yaptım kızım şuanda kuvözde 2145 doğdu bol bol havuç suyu iç dinlen bol bol belki işe yarar
minikkurabiyem2019 Sinemtay06 canım 4 aylıga kadar nasıl hamile oldugunu anlamadın 🤔 su azlıgına taze havuc suyu ve bol su iç
Benimminikim Sinemtay06 canım benim de suyum fazla çıktığı için diyet yapıyorum ve doktorum şekerli şeylerin direk bebeğin suyuna etki ettiğini söyledi pirinç pilavı bile yasak reçel bal çikolata filan ye bence faydası olur