KubilayGizemzkan Canlarım 23 haftalıkta hamileyim idrar tahlili yapıldı idrarımda yüksek derece bakteri çıktı doktor 1hafta sonra tekrar geldi normalde de enfeksiyon yasıyorum ama bu bol miktarda bakteriymiş böyle durumla karşılaşan varmı 😣😣🤰🏻