Devoycem Selam gece kuslarim ìlk hamileliğim ve 35 + 4 haftamızı geride braktık bile :) Ama ne dersiniz ki endişeler heycanlar korkular mutluluklar herseyyy kafamdaaa Allak bullak oldum Benim sorunum bayaa bi agrim oluyo karnimin dibimde ve vajinamda agri var . Dogum belirtisi.filan mi var yoksaa :(?
LeylaCan Devoycem 35.teyim ben de. 🐣 Hem çok mutluyum hem çok korkuyorum tüm duygulsr ortaya karışık 🙇🏽♀️
Tunadz Devoycem bende 36 haftayim 37 girdik bugun rahime baski yapiyor minik canavar sanki dogurucam gibi hissediyorum ama normalmis sanirim son zamanlar boyle olmasi🤦🏻♀️🤷🏻♀️