Edaahs Midem felaket yanıyo boğazıma kadar .sağıma yatınca daha fena. Süt içiyorum fayda etmiyo salatalık fayda etmiyo doktor şurup verdi anlık kesti yine başldı varmı başka çaresini bilen uyuyamıyorum
Edaahs Bebebebem sakızı cok çiğniyodum bana sürekli cok sakız çiğneme bebeğin doğduktan sonra cok kakalı olur diyolar. Büyükler ve lafları. Yediler beni
aslimutlu1 Edaahs ben atıyorum agzma bi tane . Baska türlü yapamıyorum. Doktoruma da danıstım , cok degil bir tane iyi olur demişti . Sıkıntı yasamadım ben 🙄
[silindi] Edaahs geveler Rendi kullanabilir bana da doktorum vermişti fakat bende etkili olmamıştı🤦🏻♀️
burcak01 Rennie duo şurup kullanıyorum çok fydasını gördüm.doktorum gönül rahatlığıyla her yanmada içebilirsin sorun olmaz dedi ve çok iyi geldi bana doktoruna sorup kullanabılırsın
Edaahs aslimutlu1 yarın bi doktoruma yazıyım o halde evde yokta eczaneden alıyım herşeyi deneemye razıyım yeterki geçsin
Nuraslanklc Edaahs evinde bulunsun mutlaka gündüz bi şekilde idare ediyorsun ama gece mide yanması çok kötü gece yatmadan mutlaka bi elma tüketmeye çalış 😌
wishoflove Edaahs canım çok süt iyi gelmiyor dedi bir arkadaşım bana. iki üç yudumu birer yudum şeklinde yut dedi. ben yapıp faydasını görmüştüm.