Rbasaglam İyi geceler herkese 39+2 hamileyim alttan sızlama bıçak batm hissi her an altıma kaçıracakmisim gibi hissediyorum ayin 11nde kontrolum vardi doktor bebeğin başı yerleşmiş dedi ağrılarım artmaya başladı nedir ne değildir sizce normal mi sızlama hissi vs
RabiaMm Rbasaglam canım 38+4 üm sızlama batma hissi bende de var Bence normal o yüzden , ama kanala yerleşmedi benim bebeğin başı daha😔🤦🏻♀️