Askile Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim bugün iç camasirimda pembemsi kan selpagada ufak pihti şeklinde koyu kan geldi çok korktum doktorumu aradım devam ederse gelirsin dinlen dedi hamilelikte insan sanıyor hiç kan gelmeyecek gibi ufakta olsa geliyormu??
Esrelf Askile korkutmak gibi olmasın ama kan geliyorsa düşük tehdidi vardır. Doktorunuza gidin kanamanın ciddiyetine baksın.ona göre ilaç verir ve bebeği korur o ilaç.
Busranrunal Askile canim iki aydır kanamam var hemde ne kanama adet olur gibi oluyo bazen çok sukur bebekleeim iyi. Sen dr a görün ilaçlarını kullan bisey olmaz inşallah
Esrelf Askile 12. Haftada yerleşme kanaması olmaz. Daha önce doktora gittiyseniz progesteron kullanıyorsanız geçmesini bekleyeceksiniz. Ancak ilk defa kanıyorsa doktoruna görünün.
Deletedmom05 Her kanama düşük riski değildir. Bende de oldu 9.haftada meger yerlesme kanaması imis. Pıhtı mercimek kadardı. Sende boyutu nasıl pıhtı çok iyi birşey değil ama😓